Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Tales of urban oceans

"Dawn of light lying between a silence and sold sources, chased amid fusions of wonder, in moments hardly seen forgotten"
ότι κακό κι να πούν για τους yes, εγώ τους αγαπώ! και δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνη τη μέρα που πήγα στο κέντρο και αγόρασα το yes album (ήτανε αρχές 2ας λυκείου) και μια ώρα μετά καθόμουνα με τα ακουστικά σα μαγεμένος, με τα μάτια μου κολλημένα στο ταβάνι, ακούγοντας τον δίσκο στον οποίο πάντα ανατρέχω, όταν δεν τα πάω καλά με τον εαυτό μου... γιατί αυτό το album μου υπενθυμίζει το τι θα μπορούσα να γίνω (άσχετα αν ποτέ δεν τα κατάφερα), καθώς και την αληθινή προέλευση των ονείρων και φιλοδοξιών μου.

1 σχόλιο:

  1. αφιέρωση: http://www.youtube.com/watch?v=BsRdT9hwqGs&playnext=1&list=PL537CB1D8AE2B0FAA

    και ΤΡΕΞΕ να δεις το Buffalo 66 του Vincent Gallo για να χυσεις με την σκηνη που σκαει αυτο το κομματι. και εννοείται ΝΑ ΧΥΣΕΙΣ με την καλυτερη χρήση ΤΟΥ MOONCHILD των Crimson.

    ΜΟΝΟ 70s

    ΜΟΝΟ ΠΡΟΓΚΡΕΣΙΒ

    ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή