Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Wishlist

-θέλω να πιάσει ζέστη και να φοράω λίγα ρούχα και να κάνω βόλτα και να ακούω στο i pod το rock bottom του wyatt και να σκέφτομαι ότι η οδύνη και η συμφορά παίζουν καμιά φορά καταλυτικό ρόλο στην δημιουργία αληθινών αριστουργημάτων.
- θέλω να πηγαίνω στο μπριζολάδικο στη λούτσα και στο αμάξι να ακούω στο repeat το gazing του king elephant, τo οποίο είναι τόσο όμορφο και συνάμα θλιμμένο που κάνει την καρδιά μου να σταματάει.
- θέλω περιφέρομαι με την dim και αυτή να με πειράζει και εγώ να της λέω να με αφήσει για λίγο ήσυχο να ηρεμήσω, αλλά κατά βάθος να γουστάρω την όλη φάση.
- θέλω να κάθομαι στον βάρσο έξω και να τρώω κρέμα με κανέλα και να ακούω με τα ακουστικά το years not living του λάρυγγα και να αναρωτιέμαι πως κατάφερε να δημιουργήσει ένα 70's κομψοτέχνημα περασμένο από το πρίσμα της sample based music.
- θέλω να σταματήσω να είμαι τόσο καχύποπτος και να αρχίσω να πιστεύω στους ανθρώπους ξανά.
- θέλω να μάθω το ableton και να αρχίσω να ηχογραφώ σιγά σιγά τις βλακείες μου, χωρίς να πρήζω κανέναν.
- θέλω να κοιμηθώ τώρα και να ξυπνήσω το σάββατο, όπου θα βρεθώ με τους 3 αγαπημένους μου μουσικούς σε ένα υπόγειο και θα επιδωθούμε σε ένα 8 ωρο session... και όπου βγάλει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου